برای دفاع و سرکوب کردن تهدیدات دشمنان احتیاج به اجازه گرفتن از هیچکس نداریم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 277
نویسنده : علی
 

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: همان هایی که این زخم را به ما وارد کردند مطمئن باشند که ما ده‌ها برابر این زخم را به آنها وارد کرده‌ و خواهیم کرد.

سرلشکر موسوی گفت: دشمنان ما نباید از فرصتی که دست ما بالا می‌آید خوشحال باشند چرا که پتک هرچه بالاتر برود لاجرم با شدت بیشتری فرود خواهد آمد. بعضی جاها ممکن است ما به مصلحت صبور باشیم، اما سر جای خود  ضربه را به آنها وارد کنیم البته در درون خود نیز باید این زخم را ترمیم کنیم و این کار را انجام می‌دهیم.

وی تاکید کرد: ما از روزی که انقلاب پیروز شده درگیر دشمنان انقلاب اسلامی بودیم و همیشه در برهه های مختلف ما روسفید و عزتمند بوده و دشمنان ما ذلیل و خوار شده اند و در این مرحله هم به زودی خواهید دید که این اتفاق می افتد.

فرمانده کل ارتش در پاسخ به سوالی مبنی بر این که تروریست‌ها امروز به راحتی در سه مایلی آمریکایی‌ها زندگی می‌کنند و کارهای و برنامه‌ریزی‌های خود را انجام می‌دهند، گفت: آمریکایی‌ها و تروریست‌ها در یک جبهه قرار دارند.

وی در پایان تاکید کرد: ما برای دفاع از آرمان‌ها، حفظ امنیت و سرکوب کردن تهدیدات دشمنان خود احتیاج به اجازه گرفتن از هیچ‌کس نداریم و فقط بر اساس فرمان فرمانده معظم کل قوا عمل می‌کنیم.



:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: